Michael Seidelin: Fattigdommen eksploderer, mens Musk og vennerne rager til sig
Den såkaldte ’nødvendige’ og ’ansvarlige’ politik er en katastrofe i verden. Og perspektivløs i Danmark.
Den såkaldte ’nødvendige’ og ’ansvarlige’ politik er en katastrofe i verden. Og perspektivløs i Danmark.
Finlands statsminister, Sanna Marin, er en slags rockstjerne ved årsmødet i World Economic Forum i Davos. Sammen med to andre fremtrædende kvinder sætter hun ord på Europas skæbnetime over for Vladimir Putins aggressive Rusland.
Finlands statsminister, Sanna Marin, er en slags rockstjerne ved årsmødet i World Economic Forum i Davos. Sammen med to andre fremtrædende kvinder sætter hun ord på Europas skæbnetime over for Vladimir Putins aggressive Rusland.
At blive mor i en ung alder er den bedste beslutning, jeg nogensinde har taget. Man kan være en god mor på mange måder og i mange livsfaser. Og jeg slap for at skulle stresse over min fertilitet.
Alle er vrede på SVM. Men hvad vil oppositionen?
Selvfølgelig skal vi ikke bare rive ned og tromle på må og få. Men skal vi ikke også blive enige om, at gamle dage måske ikke var så fede, som nogle forsøger at gøre dem til.
Selvfølgelig skal vi ikke bare rive ned og tromle på må og få. Men skal vi ikke også blive enige om, at gamle dage måske ikke var så fede, som nogle forsøger at gøre dem til.
Det er ikke på grund af Nato eller Vestens handlinger, at Rusland invaderede Ukraine. Historien om forholdet mellem Rusland og Ukraine er lang, blodig og kompliceret.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes