Netop nu udvikles en vigtig del af fremtidens København. Pas på den
Undgå fortidens fejl på Refshaleøen.
Undgå fortidens fejl på Refshaleøen.
Vores skoledage er alt for lange, og det udmatter os.
I år kan vi så fejre det indre markeds 30-års jubilæum. Lad os fejre og udvide.
Regeringen lægger op til at udfordre og begrænse visse menneskerettigheder. Det sker i en situation, hvor de internationale menneskerettigheder befinder sig i en krise af eksistentiel karakter. Der er brug for en mere ambitiøs og robust dansk mennesker…
Regeringen lægger op til at udfordre og begrænse visse menneskerettigheder. Det sker i en situation, hvor de internationale menneskerettigheder befinder sig i en krise af eksistentiel karakter. Der er brug for en mere ambitiøs og robust dansk mennesker…
Der skal vel også være proportionalitet mellem forbrydelse og straf.
Med Tate i fængsel lød der jubelbrøl fra hele verdens politiske venstrefløj. Men Andrew Tates tanker er allestedsnærværende i vores tid.
Når folkeskoleeleverne lytter til den politiske debat, er der som regel flere hensigtserklæringer og skåltaler om hockeystave end konkret grøn handling. Men i København satte skoleeleverne og de unge selv klima på dagsordenen og nu er handleplanen for …
Hvis jeg skal holde åbent, som jeg gjorde, inden denne lov trådte i kraft, vil det koste mig 750.000 kr. om året. Det er temmelig meget for et værtshus på 40 m2.
Lysten til at blive håndværker kommer af at se andre bedrive et håndværk. Der gør vi bare sjældent.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes