Debat
Det lugter fælt af magtmisbrug, når embedsmænd sættes til at promovere ministre på deres private sociale medier
Ministre må selv styre private sociale medier.
Kim Skotte: Hvad er det, vi tror, vi indfanger, når vi tager selfies med vores mobilkamera?
Som næsten alle andre bruger jeg flittigt mit mobilkamera. Hvad er det egentlig, jeg vil kunne huske deroppe i skyen, spørger Kim Skotte i denne Signatur.
Sygeplejersker: Pårørende til alvorligt syge udsættes soleklart for et sundhedsskadeligt pres
Sundhedsvæsnet stiller meget store krav til pårørende til alvorligt syge. Det betragtes som en ressource, men mange kan ikke klare presset.
Tidligere folketingsmedlem for Enhedslisten: De store økonomiske kræfter presser det folkelige civilsamfund
Erhvervslivet generelt har fået de første gaver.
Bestyrelsesmedlem i bank: Stop den uintelligente regulering i bankerne
Ufatteligt, at det skal være så svært at få oprettet en konto til sit barnebarn på to måneder.
Han gentager sin »foragt for beboere i København«: Beboerforeningsformænd reagerer på Horesta-direktørs debatindlæg
At udpege os beboerforeningsformænd til at være nogle få brokkehoveder er at anfægte, hvordan demokratiet fungerer.
Han gentager sin »foragt for beboere i København«: Beboerformænd reagerer på Horesta-direktørs debatindlæg
At udpege os beboerforeningsformænd til at være nogle få brokkehoveder er at anfægte, hvordan demokratiet fungerer.
Forsker: Det står skidt til med vandløbenes biodiversitet. De sjældne arter er truede
Bent Lauge Madsen sætter spørgsmålstegn ved, om det overhovedet er rigtigt, at vandløbenes biodiversitet er i tilbagegang. Men der er slet ingen tvivl, situationen for vandløbenes biodiversitet er alvorlig.
Forsker: Det står skidt til med vandløbenes biodiversitet. De sjældne arter er truede
Bent Lauge Madsen sætter spørgsmålstegn ved, om det overhovedet er rigtigt, at vandløbenes biodiversitet er i tilbagegang. Men der er slet ingen tvivl, situationen for vandløbenes biodiversitet er alvorlig.