Fritidslandmand: Vi har brug for et fredsministerium
Fredrik Bajer, foreslog i sin tid som folketingsmedlem fra 1872-1895 blandt andet, at Danmark oprettede et fredsministerium. Lad os implementere det forslag.
Fredrik Bajer, foreslog i sin tid som folketingsmedlem fra 1872-1895 blandt andet, at Danmark oprettede et fredsministerium. Lad os implementere det forslag.
Jeg troede faktisk, jeg havde styr på at være alene – lige indtil jeg var det for alvor. Men langsomt lærte jeg at holde af det igen.
Om få dage begynder de sværeste sværdslag mellem fagforeninger og arbejdsgivere i nyere tid. 600.000 industriansatte skal have en ny overenskomst. Inflationskrisen og afskaffelsen af store bededag kan antænde en kædeeksplosion af kaos i de i forvejen u…
Man hører ofte i debatten, at den stigende andel af elever i privatskole skyldes de seneste års reformer af folkeskolen. Det er der bare intet, der tyder på.
Man må håbe, at apokalypsens fire ryttere, krig, erobring, hungersnød og død, ikke kommer i mål.
Nytårstale gav ingen svar på de reelle udfordringer.
Nytårstale gav ingen svar på de reelle udfordringer.
Den ukrainske befolkning bliver terroriseret, og dens livsvilkår er utålelige. Der er et klart behov for en civilforsvarsindsats.
Kaospiloterne har fem nytårsønsker til den nye regering.
I mødet med de organiserede og velfinansierede lobbyinteresser i alt fra landbruget til industrien bliver de unge danskere under 30 år reelt set knust, skriver Noa Redington i denne klumme.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes