Carsten Jensen: Her er, hvad der får mig til at håbe
Jeg foretrækker at se kairos som det sande billede på vores tid. Så kan katastrofen også være begyndelsen på håbets manifest.
Jeg foretrækker at se kairos som det sande billede på vores tid. Så kan katastrofen også være begyndelsen på håbets manifest.
Ønsker vi vitterligt en evig mekanisk smilende betjening af de mennesker, vi møder i servicesektoren?
At dømme efter læserbrev er man som præst åbenbart pr. definition diskvalificeret til at ytre sig andre steder end i kirken (og Kristeligt Dagblad).
At dømme efter læserbrev er man som præst åbenbart pr. definition diskvalificeret til at ytre sig andre steder end i kirken (og Kristeligt Dagblad).
Skyldige magthavere drages aldrig til ansvar for deres små og store politiske ugerninger. Det vil hverken ske i Rusland eller Kina, skriver Peter Wivel i denne Signatur.
Den nye regering marginaliserer de politiske yderfløje og deres vælgere. Det vil få dem til at føle sig endnu mere afmægtige og gøre dem endnu mere onde i sulet.
Politiken mener: »På forbløffende kort tid er Martin Lidegaard blevet fanget af den forbandelse, der hviler over Radikale Venstre. Partiet kan ikke finde ud af at komme i regering, og det kan ikke finde ud af ikke at være i regering«.
Hold op med at anerkende præstestyret som en legitim regering.
Årets Fund viser, at idræt kan være en vej til trivsel.
Historien om Venstres ledere bør skrives om. Giv os den politisk ukorrekte version.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes