Filosofistuderende: Den festglade læser vil sikkert indvende, at jeg bare er en forstokket filosof. Men nytårsaften er altså som en fuser
I det pompøse nytårsshow går de moralske og eksistentielle overvejelser op i røg.
I det pompøse nytårsshow går de moralske og eksistentielle overvejelser op i røg.
Mette Frederiksens tidligere regering udgav selv en vejledning til, hvordan man kan få flere kvinder til at gå ind i politik. Har statsministeren ikke læst den?
Der er masser af penge til velfærd, klima og lønninger. De ligger i lommerne på private, som har scoret jackpot under coronaen.
Mens vi herhjemme netop har overstået en helt traditionel dansk stille grå og grøn jul, har det meste af USA været lammet af et dødeligt vejrfænomen med det uhyggelige navn bombecyklon.
Vi anførte udryddelsen. Nu må vi skifte kurs.
En afdød socialdemokrat gjorde os rige ved at tro på roterende religionsvanvid.
De kriser, vi står i, er ganske enkelt for voldsomme til, at dansk politik kan styres efter, om Pia Kjærsgaard ikke kan få en pølse på Aarhus Stadion, men må nøjes med kebab.
Kollektivismen er under pres i Grønland. En aktiv socialpolitik kan styrke en national og lokal fællesskabsånd.
Kollektivismen er under pres i Grønland. En aktiv socialpolitik kan styrke en national og lokal fællesskabsånd.
Nej, jeg vil ikke have endnu et meningsløst lederjob. Jeg vil bare gerne lave noget med mening.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes