Forbundsformand i 3F: Regeringsgrundlaget er faktisk ganske afbalanceret
Mette Frederiksen har formået at skabe en regering hen over midten, der fordeler sol og vind nogenlunde lige
Mette Frederiksen har formået at skabe en regering hen over midten, der fordeler sol og vind nogenlunde lige
#MeToo-debatten vækker mindelser om tidligere tiders debat om sex og seksualmoral. I slutningen af 1800-tallet gik bølgerne også højt – og ændrede normerne, så det stadig kan mærkes.
Den 31-årige forfatter Glenn Bech debuterede i 2021, men fik sit helt store gennembrud med manifestet ’Jeg anerkender ikke længere jeres autoritet’, som udkom i september. I dag deltager Bech i mediedebatten og har sin egen podcast, som behandler de po…
Bruxelles er så rodet en by, at den har fået et begreb opkaldt efter sig. Men en iskold lørdag formiddag fandt jeg nøglen til at forstå byen.
Bruxelles er så rodet en by, at den har fået et begreb opkaldt efter sig. Men en iskold lørdag formiddag fandt jeg nøglen til at forstå byen.
Den nye centrum-højre-regering betyder forringelser for folk, som de er flest. Og socialdemokraternes blå hamskifte risikerer helt at dræbe troen på, at der findes politiske alternativer til konkurrencestatens brutale ulighedspolitik.
Den nye centrum-højre-regering betyder forringelser for folk, som de er flest. Og socialdemokraternes blå hamskifte risikerer helt at dræbe troen på, at der findes politiske alternativer til konkurrencestatens brutale ulighedspolitik.
Byudvikling handler om de næste generationer.
Den moderne superelites nærmest ufattelige rigdom har givet den en masse magt. Herunder tilsyneladende også magten til at opføre sig som et forsmået pattebarn i fuld offentlighed.
Messerschmidt vandt i retten, men han taber i vælgernes virkelighed.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes