Anna Lin: Table for one, please
Når jeg rejser alene, kan jeg nemmere blive en del af det, der er lige foran mig, end hvis jeg havde mit eget fællesskab med mig.
Når jeg rejser alene, kan jeg nemmere blive en del af det, der er lige foran mig, end hvis jeg havde mit eget fællesskab med mig.
Endnu engang behandles de humanistiske uddannelser stedmoderligt af en ny regering. Og modstanden fra universitetsledelserne mod den planlagte politik er til at overse.
I 2023 er det et halvt århundrede siden, aborten blev fri i Danmark. Siger vi. Men i realiteten har vi en af Europas strammeste abortgrænser. 50-året for abortens lovliggørelse bør ikke blive brugt til at klappe os selv på skulderen. Det skal bruges ti…
I Skandinavien forstår man at finde nydelsen og de smukke detaljer i vintersæsonen. Den evne kan vi bruge til at komme gennem både de kolde måneder og livets hårdere tider, mener den britiske forfatter Katherine May.
Politikens læsere har indsamlet over fem millioner kroner til fordel for civile ukrainere.
Jeg har aldrig mødt så mange dygtige, ansvarlige og hårdtarbejdende mennesker som i den her branche.
Vores børn har ikke skærme derhjemme og ingen smartphones, før de bliver 15 år. Og vi har slukket for fjernsynet to måneder. Det er lykken.
Man vil lave en bedre, men billigere indsats. En fri, men styret indsats. En værdig, men kontrolleret indsats.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes