Var min generation virkelig så skodagtig, som folk siger?
Generation X beskyldes for at være ironiske, ikke rigtig mene noget og aldrig for alvor blive voksne og tage ansvar. Er det virkelig så galt?
Generation X beskyldes for at være ironiske, ikke rigtig mene noget og aldrig for alvor blive voksne og tage ansvar. Er det virkelig så galt?
Jeg kan ikke tolke beskeden fra kommunen som andet, end at de ser handikappede som en byrde for samfundet.
Jeg kan ikke tolke beskeden fra kommunen som andet, end at de ser handikappede som en byrde for samfundet.
I århundreder har vi skammet os. Først i middelalderen efterfulgt af den strenge protestantiske etik og siden under oplysningstidens dogmer og som slaver i rationalitetens jernbur. I al den tid har vi adskilt os fra hinanden, fra naturen og fra os selv…
Julen i år bliver for mange en skrabet udgave, men med bevidsthed kan vi give gaver, som betyder mere og koster mindre.
Præsterne er altså kaldet af menighedsrådene og ikke af staten.
Dette indlæg er en hyldest til vores genboer Sanne og Thomas.
Dette indlæg er en hyldest til vores genboer Sanne og Thomas.
Som vinder af MGP blev jeg transformeret til en slags ikon, fastfrosset i tid og sted, og det gjorde, at jeg senere i mit ungdomsliv skulle forholde mig til en spaltning mellem min fysiske tilstedeværelse i verden og min ikoniske tilstedeværelse i verd…
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes