Magnus Barsøe: Kyniske topchefer scorer kassen på krisen
Dele af erhvervslivet udnytter inflationskrisen til at banke profitten i vejret og pelse forbrugerne, skriver Magnus Barsøe i denne Signatur.
Dele af erhvervslivet udnytter inflationskrisen til at banke profitten i vejret og pelse forbrugerne, skriver Magnus Barsøe i denne Signatur.
Hvis tilstrækkelig mange kører offentligt i stedet for i privatbil, bliver det offentlige system udbygget. Spiser du mest planter, ændrer landbruger strategi.
Færøerne er et boblende samfund midt i store samfundsændringer med en enorm befolkningsvækst og med et øget fokus på bæredygtighed, ligestilling og migration. Men det har de danske medier tydeligvis ikke opdaget – dækningen af valget i sidste uge var d…
Vis nu dem, der støber fundamentet til vores huse, installerer faldstammen og brænder tagpappet på, lidt respekt.
Ja, jeg har brugt min tørretumbler i dag, men det er altså stadig ikke mig, der er klimaets fjende nr. 1, og sandsynligvis er det heller ikke dig.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes