Studerende: Tag det gode med fra fodbold-VM
Vi skal huske alt det gode, som også er en del af fodbold og fankulturen. Fællesskab, sammenhold og rummelighed.
Vi skal huske alt det gode, som også er en del af fodbold og fankulturen. Fællesskab, sammenhold og rummelighed.
Der er flere problemstillinger i lederskribent Marcus Rubins udskamning af Theresa Scavenius i artiklen ’Skam dig, Theresa Scavenius’.
Perspektivet med et stort venstrefløjsparti, der kan mønstre hver femte vælger og blive Folketingets næststørste parti, må kunne friste de ledende kammerater i de to partier.
Trynet af sin chef og et woke balletkompagni udtaler balletmesteren resigneret til DR: »Jeg føler mig umodig og ufri«.
En udskamning af Theresa Scavenius på en lederplads i landets største avis, er i mine øjne skamfuldt for avisen og ikke for Scavenius selv.
Arbejdsseddel for Mette Frederiksens næste udenrigsminister.
Tillad mig alligevel på baggrund af en følelse af stor afmagt og forfærdelse at kræve handling og råbe om hjælp på vores medmenneskers vegne i Iran.
Universiteterne bør lancere deres egne tidsskrifter.
Jura og retssikkerhed kommer alt for ofte bagest i den politiske prioritering. Coronakrisen var et skræmmeeksempel, men tendensen er desværre mere generel.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes