Præst og psykoterapeut: Fri mig for naboens klimamoralisme
At tro, at løsningen på klimakrisen ligger i din nabos skraldesortering, din kollegas grønsagslasagne eller din egen hellige opførsel, er for enøjet.
At tro, at løsningen på klimakrisen ligger i din nabos skraldesortering, din kollegas grønsagslasagne eller din egen hellige opførsel, er for enøjet.
Madordningen i den udsultede psykiatri er et godt eksempel på, hvor man helt konkret kan forbedre forholdene for de indlagte.
Svar til studerende, der kritiserer SDU-uddannelse for at pakke de unge ind i vat.
En række strukturelle problemer i tidens politiske landskab kan forklare, hvorfor et parti som Enhedslisten bløder vælgere.
DBU’s folkevalgte leder må reagere på Fifas vanvid.
Loe beskriver alt det, der er gået galt i vores samfund. Det er mig ubegribeligt, at danske gymnasieelever ikke undervises i hans litteratur.
Er du også stræber, 12-tals pige og arbejdsnarkoman? Så gør samfundet en tjeneste, og tag en pjækkedag.
Jeg havde som 6-årig mere magt over min økonomi, end jeg har i dag.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes