Flemming Ytzen: Hele verden taber, hvis USA og Kina kommer på militær kollisionskurs
Kinas reformperiode er forbi, men diplomati kan gøre en forskel for ukrainerne.
Kinas reformperiode er forbi, men diplomati kan gøre en forskel for ukrainerne.
Imens anholdes repræsentanter for civilsamfundet.
Imens anholdes repræsentanter for civilsamfundet.
Venstre må tage ansvaret på sig og afsøge regering.
Så længe penge og magt styrer den internationale fodboldverden, vil der ikke være plads til menneskerettigheder.
Der har været tyst omkring De Gule Veste, siden covid-19 lukkede Frankrig ned i marts 2020. Betyder denne stilhed, at bevægelsen er død, her fire år efter den opstod?
Jeg afskærmer mig verdens elendighed ved at forholde mig til den.
De tre professorers selvbestaltede vurdering af, om der skal rejses rigsretssag, er blevet overvurderet. Reelt er der tale om et debatindlæg fra tre personer, som allerede adskillige gange har udtalt sig offentligt om de centrale spørgsmål.
Tirsdagens missilnedslag i Polen viste, hvor skrøbelig situationen i Europa er. For lidt over 100 år siden var et enkelt mord i Sarajevo med til at udløse en hel verdenskrig, fordi alting i forvejen knagede i Europa.
Tirsdagens missilnedslag i Polen viste, hvor skrøbelig situationen i Europa er. For lidt over 100 år siden var et enkelt mord i Sarajevo med til at udløse en hel verdenskrig, fordi alting i forvejen knagede i Europa.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes