Hun er vokset op ved Vesterhavet: Jeg har frygtet forureningerne siden jeg var barn. Nu er de en realitet
Da jeg var barn, legede vi ’Jorden er giftig’. I dag er det ikke en leg, men virkelighed.
Da jeg var barn, legede vi ’Jorden er giftig’. I dag er det ikke en leg, men virkelighed.
Venstre står stadig rank som det folkeparti, det altid har været, mener Bertel Haarder, som spår, at Støjberg og Løkkes popularitet blandt vælgerne vil falme.
Venstre står stadig rank som det folkeparti, det altid har været, mener Bertel Haarder, som spår, at Støjberg og Løkkes popularitet blandt vælgerne vil falme.
Halalhippier og deres værdirelativisme forpestede venstrefløjen i årtier. Nu huserer værdirelativisme igen. Og denne gang på højrefløjen, skriver debatredaktør Magnus Barsøe i denne Signatur.
Halalhippier og deres værdirelativisme forpestede venstrefløjen i årtier. Nu huserer værdirelativisme igen. Og denne gang på højrefløjen.
Radikale Venstre kan ikke se en løsning uden at skabe et problem. Hvorfor?
Pernille Vermund vil have De Radikale til at melde sig ind i blå blok.
Den ukrainske triumf i Kherson ender måske ikke helt som det vendepunkt, mange i Ukraine nu håber på. Fra USA er signalerne blandede, og præsident Putin er stadig uforudsigelig.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes