Mor: Min søn blev mobbet, til han blev syg
Det var umuligt for mig at få skolen til at hjælpe, da min søn blev udsat for grov mobning.
Det var umuligt for mig at få skolen til at hjælpe, da min søn blev udsat for grov mobning.
Klimadebatten handler sjældent om nødvendige og radikale tiltag. Måske fordi vi slet ikke gider at høre om dem.
Medierne forsøgte at skabe en storm om minkskandalen ved valget. Men vælgerne var klogere og støttede statsministeren. Det er desværre bare et eksempel på de konfliktsøgende medier, der gør os alle dummere og skader demokratiet.
Den røde bølge, som skulle cementere Trumps position, udeblev ved midtvejsvalget.
Desværre oplever vi ofte, at vores direktion ikke er bevidst om konsekvenserne for patienter og ansatte, når den gennemfører forringelse på forringelse.
Desværre oplever vi ofte, at vores direktion ikke er bevidst om konsekvenserne for patienter og ansatte, når den gennemfører forringelse på forringelse.
Drop nu ideen om en advokatvurdering.
Højere skat vil både være en hjælp til klimaet og den nødlidende offentlige økonomi.
Forestillingen om et særligt russisk demokrati er spin, skriver Peter Wivel i denne signatur.
80’er-holdet gjorde landsholdet stort og bekræftede vores selvopfattelse som et folk, der ikke tog sig selv alt for højtideligt og samtidig kunne udrette store ting. Nu venter en af holdets største udfordringer nogensinde.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes