Kære tv-journalister: Valgdækningen har lignet reality-tv
På tv har valgkampen mindet mere om et øråd end en seriøs dækning af en vigtig demokratisk begivenhed.
På tv har valgkampen mindet mere om et øråd end en seriøs dækning af en vigtig demokratisk begivenhed.
Selv om den yderste højrefløj gik frem ved det netop overståede valg i Brasilien, lykkedes det alligevel Arbejderpartiets Lula at sikre sig et comeback. Stærkt hjulpet af et løfte om regeringssamarbejde langt hen over midten.
Danmark rykkede ikke til venstre eller til højre. Men mod midten. Det er en god strukturel nyhed. For os alle. Og for statsministeren, skriver Noa Redington i denne klumme.
Danmark rykkede ikke til venstre eller til højre. Men mod midten. Det er en god strukturel nyhed. For os alle. Og for statsministeren, skriver Noa Redington i denne klumme.
Skab et psykiatrisk system, der er indrettet til dem, der skal bruge det.
Kommunen har kun få ressourcer, så derfor satte jeg mig for at sørge for, at min mor kunne få indhold i sit liv. Det har vist sig at være vanskeligt.
Der er behov for et øget fokus på fagligheden i ældreplejen i Danmark. Den nye regering kan og skal genoprette vores ældrepleje – det er en af dens allervigtigste opgaver.
Den største udfordring lige nu er, hvordan politikere, myndigheder og befolkning arbejder sammen mod Putin.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes