Dorte Hygum: Oprindelsen bliver ved, mens verden forandres
Som læser har jeg aldrig før oplevet, at årets prismodtager af nobelprisen i litteratur stod mig helt nær. Før nu.
Som læser har jeg aldrig før oplevet, at årets prismodtager af nobelprisen i litteratur stod mig helt nær. Før nu.
Vi vil helst ikke lyde som en flok nasserøve og narkomaner, men vi har brug for vores værested.
Kandidattesten viser, at jeg er meget enig med Brian Bruun fra Dansk Folkeparti. Det forstår jeg ikke. Hvordan kan jeg være meget enig med en mand fra et parti, som grundlæggende synes, muslimer som mig truer danskheden? Der er udskrevet valg, og jeg l…
De 16 største danske pensionskasser har knap 14 mia. kr. i fossil ekspansion.
Hvis man vil gøre en forskel for klimaet så flyt herhen, hvor vinden blæser, solen skinner, og hvor fødevarerne kommer fra. Det er her i Danmarks landdistrikter, at man både som indbyggere, naboer, forbrugere og vælgere kan gøre en markant forskel.
Hvis man vil gøre en forskel for klimaet så flyt herhen, hvor vinden blæser, solen skinner, og hvor fødevarerne kommer fra. Det er her i Danmarks landdistrikter, at man både som indbyggere, naboer, forbrugere og vælgere kan gøre en markant forskel.
Dansk lovgivning er for ureguleret, når det drejer sig om fosterdiagnostik. Følsomme data risikerer at blive misbrugt i lande uden for EU.
Dansk lovgivning er for ureguleret, når det drejer sig om fosterdiagnostik. Følsomme data risikerer at blive misbrugt i lande uden for EU.
En ny virkelighed kalder den danske valgkamp.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes