Konservativ folketingskandidat: Det er f… os humanister, som gør, at man kan leve på Jorden
Som fuldblodshumanist med tre kandidatuddannelser er jeg imod, at de humanistiske kandidatuddannelser forkortes.
Som fuldblodshumanist med tre kandidatuddannelser er jeg imod, at de humanistiske kandidatuddannelser forkortes.
Jeg har arbejdet på vandet det meste af mit liv og passer på havets miljø. Smædekampagnen mod havbrug bør stoppe.
Putin truer med atomkrig. Kina truer med krig, hvis Taiwan erklærer sig uafhængig. Det kan føre til atomkrig, men den kommer nok alligevel ikke. Medmindre …
Putin truer med atomkrig. Kina truer med krig, hvis Taiwan erklærer sig uafhængig. Det kan føre til atomkrig, men den kommer nok alligevel ikke. Medmindre …
For blå blok er danskernes tårnhøje klima- og miljøaftryk en ukrænkelig frihedsrettighed.
Selv om det er rigtigt, at vi alle rammes af energikrisen, er det en sandhed, der burde holdes tilbage for ikke at skygge for den langt alvorligere sandhed, at inflationsbyrden er ekstremt skævt fordelt.
I stedet for at sprede myter og usandheder om et frit gymnasievalg i dag bør politikere lytte til den støtte, vi kommer med til elevfordelingsaftalen fra elever og lærere.
14 af EU’s 27 lande har ikke atomkraft, men betaler alligevel til det fælles Euratom-program. Nu er der grøde i en række europæiske lande for en revision af Euratom-traktaten og dermed Europas fremtidige energipolitik.
14 af EU’s 27 lande har ikke atomkraft, men betaler alligevel til det fælles Euratom-program. Nu er der grøde i en række europæiske lande for en revision af Euratom-traktaten og dermed Europas fremtidige energipolitik.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes