Studerende: Kære politiker, min stemme er til salg. For klimaet
Jeg savner konkrete planer, en kompromisløs prioritering og et ønske om at løfte vores del af ansvaret.
Jeg savner konkrete planer, en kompromisløs prioritering og et ønske om at løfte vores del af ansvaret.
Borgere uden stemmeret giver deres besyv med om valgkampen.
Søren Pape Poulsen (K) vil ikke stå ved det, men de konservatives plan vil ifølge Finansministeriets regneregler betyde cirka 39.000 færre offentligt ansatte i 2030.
Søren Pape Poulsen (K) vil ikke stå ved det, men de konservatives plan vil ifølge Finansministeriets regneregler betyde cirka 39.000 færre offentligt ansatte i 2030.
Både Rusland, Kina og Iran er i krise. Heldigvis.
Vi skal stå bag kvinder, der vil have tørklæde på. Og vi skal stå bag kvinder, der ikke vil have tørklæde på.
Meningsmålingerne tog fejl, da de forudsagde et stort nederlag til Brasiliens højreradikale præsident. De tog også fejl i Sverige, USA og før Brexit.
I denne valgkamp vil jeg anbefale at holde et vågent øje med især de fire spørgsmål.
Velfærdsstaten er blevet erstattet af en koncernstat, hvor borgeren som rettighedsnyder er erstattet af systemets selvopretholdelse.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes