Makroanalytikere: Sabotagen af gasledningerne er en stor succes for russerne
Russerne har opnået nøjagtig det, de ville, med sprængningen af Nord-Stream 1 og 2: Forvirring i Vesten, som ikke entydigt kan stille Rusland til ansvar for sabotagen.
Russerne har opnået nøjagtig det, de ville, med sprængningen af Nord-Stream 1 og 2: Forvirring i Vesten, som ikke entydigt kan stille Rusland til ansvar for sabotagen.
Den tidligere græske konge, Konstantin, er ud over at være forhenværende konge også prins af Danmark. Det samme er hans børn. Dronningen kunne passende gøre noget ved den tradition, der giver den græske ekskongefamilie og de nuværende prinser og prinse…
Systematisk snyd lød de hårde anklager mod Søndervangskolen i efteråret. Men den uvildige undersøgelse, der kom senere, bakkede ikke anklagerne op. Men da var skaden på en fantastisk skole allerede sket.
Hvor den kolde krig var en slags skakspil mellem to supermagter og deres allierede, minder det internationale magtspil nu mere om et spil tredimensionel kinaskak
Aleneheden bor i alle aldersgrupper. Jeg var heldig, at den først nåede mig, da min kone flyttede på plejecenter, for den føles kvælende.
Nej, man skal ikke forsøge at tage fejl. Men man skal forsøge at elske de fejl, man tager.
Inger Støjberg er en dømt kriminel, der end ikke angrer. Men politiske kommentatorer og blå politikere modtager hende alligevel som en form for rockstjerne. Det er en trist fortælling om en samfundsmoral i frit fald.
Milliarder til nye skoler, hospitaler, veje og grøn teknologi i Ukraine er ikke velgørenhed. Landets genopbygning er i EU og Danmarks egen interesse.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes