Folkeskoleelev: Jeg burde slet ikke skrive dette indlæg. Jeg burde hygge mig med mine venner
Hvor er de ansvarsfulde voksne, der burde rydde op efter sig selv? Jeg kan ikke se dem.
Hvor er de ansvarsfulde voksne, der burde rydde op efter sig selv? Jeg kan ikke se dem.
R-leder Sofie Carsten Nielsen taler i nærmest rørstrømske ord om en regering hen over midten. Men hvorfor? En regering med de blå partier vil give nedskæringer i velfærden, topskattelettelser og en sort klimapolitik.
R-leder Sofie Carsten Nielsen taler i nærmest rørstrømske ord om en regering hen over midten. Men hvorfor? En regering med de blå partier vil give nedskæringer i velfærden, topskattelettelser og en sort klimapolitik.
Vi må erkende, at det er lykkedes de identitetspolitiske plageånder at forskanse sig solidt på universiteterne.
Vi klamrer os til den overkommelige skandale i stedet for at tage fat på det, der virkelig truer os. Resultatet er mere handlingslammelse og øget mistillid til vores fællesskab.
Rentefradraget puster boligpriserne op og koster statskassen milliarder. Og der findes faktisk et effektivt quickfix.
Klosterlivet står for mange som gådefuldt og gammeldags. Men selv om de færreste af os føler os kaldet til at leve bag klostrets mure, kan vi hente vigtig inspiration til at turde vælge til og fra og tage konsekvenserne af vores valg.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes