Marcus Rubin: Fat det dog. Dit arbejde er ikke et kærlighedsforhold
Det er forjættende let at blive lullet ind i troen på, at dit arbejde er andet og mere end et arbejde. Det er en farlig illusion.
Det er forjættende let at blive lullet ind i troen på, at dit arbejde er andet og mere end et arbejde. Det er en farlig illusion.
Social kontrol bekæmpes ikke med statslig kontrol.
Social kontrol bekæmpes ikke med statslig kontrol.
Jeg var selvmordstruet og helt ude i tovene. Men gennem den rigtige behandling er jeg kommet på ret spor. Jeg er eksemplet på, hvor meget psykiatrien kan – når den får lov.
Jeg var selvmordstruet og helt ude i tovene. Men gennem den rigtige behandling er jeg kommet på ret spor. Jeg er eksemplet på, hvor meget psykiatrien kan – når den får lov.
Rusland befinder sig i det største kaos siden Sovjetunionens sammenbrud.
Holbergs figur Vielgeschrey kan tjene som metafor for den sammenblanding af medier og Christiansborg, som vi kalder dansk politik. Det er stor ståhej for ingenting.
Holbergs figur Vielgeschrey kan tjene som metafor for den sammenblanding af medier og Christiansborg, som vi kalder dansk politik. Det er stor ståhej for ingenting.
Vi bliver et på alle måder fattigere land, hvis vi glemmer at hjælpe kulturen og hele den unge generation af talentfulde kunstnere
I løbet af dansk teaters 300 år har Holberg-figuren ’Jeppe’ haft en omstillingsparat evne til at tilpasse sig skiftende perioders livssyn, egenart og zeitgeist.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes