Gymnasierektor: Vil Pape tvangsfordele tusindvis af unge?
En stemme på K vil være en stemme i retning af dårligere uddannelsesdækning rundt om i landet.
En stemme på K vil være en stemme i retning af dårligere uddannelsesdækning rundt om i landet.
EU må fastholde kampen for demokrati i Ungarn.
EU må fastholde kampen for demokrati i Ungarn.
Vi ser ind i en fremtid, hvor vores udsultede offentlige hospitaler og børnepasning vil få de rigeste til at vælge det kollektive fra.
Mange studerende forstår ikke, hvad det vil sige at tage en akademisk uddannelse. Derfor har jeg samlet denne helt uvidenskabelige liste af råd til at undgå, at måneder og års hårdt slid kollapser, når det egentlig skulle kulminere.
Danmark kan som en grøn frontløbernation spille en nøglerolle i en accelereret omstilling til et bæredygtigt energisystem uden fossile brændsler
Enhedslisten svigtede de mange rød-grønne københavnere, da de for nylig landede en budgetaftale med blå blok.
Enhedslisten svigtede de mange rød-grønne københavnere, da de for nylig landede en budgetaftale med blå blok.
Præmissen om, at asylsystemet bør ændres radikalt, er korrekt, men løsningerne er helt ved siden af.
I al ydmyghed vil jeg påpege, at jeg tilhører den mest oversete gruppe i medierne: Dem med en teknisk/naturvidenskabelig uddannelse og baggrund.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes