Politiken mener: Hvis de ikke formår at løfte sig op over vredens sumpede underlag, tegner de selv ruteplanen op for en borgerlig regering
Der er ingen vej uden om midten i dansk politik.
Der er ingen vej uden om midten i dansk politik.
Der er noget helt galt, når en teenager efter års behandling i psykiatrien trygler om at få lov til at dø.
Mistrivsel er ikke børnenes skyld. De er kloge budbringere, som viser os, at der er noget i vores livsform, der trænger til revision.
Løbet er tæt. I Sverige er en umulig Rigsdag blevet erstattet af en umulig Rigsdag. I Danmark har både chefen for FE og en tidligere minister været en tur spjældet. Vi har mink og #MeToo. Løbet er tæt.
Løbet er tæt. I Sverige er en umulig Rigsdag blevet erstattet af en umulig Rigsdag. I Danmark har både chefen for FE og en tidligere minister været en tur spjældet. Vi har mink og #MeToo. Løbet er tæt.
De teknologiske platforme skulle gøre det så nemt for os alle at logge på og følge med. Men nu har jeg tre børn og mindst syv forskellige elektroniske platforme, jeg skal forholde mig til.
De teknologiske platforme skulle gøre det så nemt for os alle at logge på og følge med. Men nu har jeg tre børn og mindst syv forskellige elektroniske platforme, jeg skal forholde mig til.
Svaret på unges mistrivsel er ikke færre lektier og mindre skolearbejde. Det er mere faglighed og respekt for lektielæsningen i grundskolen.
Svaret på unges mistrivsel er ikke færre lektier og mindre skolearbejde. Det er mere faglighed og respekt for lektielæsningen i grundskolen.
Forbrugerne betaler prisen for de uintelligente tiltag, som den bedrevidende magtelite i Danmark påfører landbruget. Det er helt skævt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes