Marcus Rubin: Hvem er vinderne i alle konflikterne og kriserne? Svaret er overraskende og glædeligt
Både USA, Kina og Rusland minder mere og mere om kolosser på lerfødder. Til gengæld er de internationale organisationer faktisk blevet styrket.
Både USA, Kina og Rusland minder mere og mere om kolosser på lerfødder. Til gengæld er de internationale organisationer faktisk blevet styrket.
Forældre klynker for meget, og de gør det hårdere end nødvendigt at have småbørn. De bør lette deres egen hverdag og stoppe med at gå op i deres egne forældreegoer. Det mener skolelærer og far til to Memet Ahmad i debatserien ’Børnene i centrum’….
De høje energipriser får folk til at spekulere i alternativt brændsel.
Kina viser, hvem der er Vestens største trussel.
Liberal Alliances chefideolog, Ole Birk Olesen, rystede i sidste weekend skillelinjerne i dansk politik med en budgetaftale med Enhedslisten om Københavns mange millioner – alt imens overborgmesteren stod uden for døren.
Hvorfor arbejder du dog i et fitnesscenter, lød det fra mine venner. Du har jo sådan en flot universitetsuddannelse. Hvor er det trist, at vi stadig plages af den slags jobsnobberi
Det er egentlig rystende, så lidt danskerne ved om Færøerne, og hvor fordomsfulde mange er
For syv år siden dræbte min psykisk syge nevø min søster. Kunne en bedre psykiatrisk behandling have forhindret tragedien?
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes