Debat
Politiken mener: Pape trækker et stadig længere spor af løgne, fortielser og ubesvarede spørgsmål efter sig
Afsløringer undergraver Papes dømmekraft.
Politiken mener: Søren Pape Poulsen trækker et stadig længere spor af løgne, fortielser og ubesvarede spørgsmål efter sig
Politiken mener: Søren Pape Poulsen trækker et stadig længere spor af løgne, fortielser og ubesvarede spørgsmål efter sig
Studerende: Overfuser du også ungarbejderen bag kassen, der bare kløjes lidt i det?
Selv om jeg i størstedelen af mine arbejdstimer er glad for mit job, har jeg til tider ubehagelige oplevelser, hvilket jeg gerne vil give et lille opråb om.
Svensk journalist: Nybrud? Sverigedemokraterna har for længst forandret svensk politik
Man har sagt om det svenske valg, at nu kom Sverigedemokraterna ind i varmen. Men sandheden er, at partiets eksistens gennem de sidste otte år allerede for længst har omkalfatret hele det svenske politiske landskab gennem den måde, de øvrige partier ha…
Direktør: Få nu bremset privatbilismens amokløb i København
Aldrig har der holdt så mange privatejede biler i Københavns gader som nu.
Studerende: Psykisk sygdom burde ikke være en hemmelighed
Valget om at sygemelde mig var en af de hårdeste og mest skamfulde beslutninger i mit liv. Mit selvbillede gik i stykker, og frygten for omverdenens reaktion fyldte enormt.
Anders Jerichow: Politikerne siger, at de kan holde tæt. Men folketinget er hullet som en si
Vi kan umuligt mene, at efterretningstjenester kan være underlagt fuld offentlig indsigt, skriver Anders Jerichow i denne signatur.
Forfatter: Politikerne er et røvgevir og en omvendt kasket fra at være dem fra de store klasser, der lossede dig i bolsjerne, dengang du gik i sjette klasse
Politikerne skal være dydens vogtere og retfærdighedens slipsebeklædte dragoner. Helte og guttermænd. Det er de nødt til.