Enhedslistens landbrugsplan er det rene vand – eller blød jysk muld – ved siden af
Pengene til grøn omstilling rækker længst, hvis vi bruger dem i de fattigste lande. Lad os gøre det.
Pengene til grøn omstilling rækker længst, hvis vi bruger dem i de fattigste lande. Lad os gøre det.
Mange ser skævt til byggeriet fra 1960’erne, men det kan mere, end man måske lige umiddelbart opfanger. Det vil være synd helt at afskrive det.
#MeToo, samtykkelov m.m. gør det vanskeligere for nutidens Spies-typer at navigere.
Det er ikke retfærdigt eller fornuftigt, at din uddannelseslængde bestemmer, hvor meget du får i løn
I dag bringer Politiken et opråb fra Ghita Nørby. Det kommer i halen på hundredvis af henvendelser fra borgere, der føler sig digitalt udsatte. Vi mangler fortsat at få et interview med en ansvarlig minister.
Mange i Sverige har troet, at omverdenen var misundelige på deres godhed og insisteren på at tage imod verden med åbne arme. Nu er det lige så stille ved at gå op for dem, at vi måske i virkeligheden ryster på hovedet, lyder det fra journalist og forfa…
Jeg er gravid, og jeg er folketingskandidat. Spørgsmålet er, om man må være begge dele.
Teoriprøven til kørekort anses for at være svær og svær at forstå. Er det snubletråde spændt ud af en ondsindet styrelse, overvejer jeg. Jeg har kørt bil i 60 år og er rygende nervøs for den prøve.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes