Boligejer: Det er ikke gratis at spise mursten
Misundelsen over boligejernes friværdi hører ingen steder hjemme.
Misundelsen over boligejernes friværdi hører ingen steder hjemme.
Jeg valgte at blive pædagog. Det var dumt, og jeg føler mig i tiltagende grad som en dum person.
Jeg valgte at blive pædagog. Det var dumt, og jeg føler mig i tiltagende grad som en dum person.
Fodboldklubben Manchester Uniteds storhedstid opstod samtidig med Vestens globale optimisme. I dag falder de begge fra hinanden, skriver Christian Johannes Idskov i denne Signatur.
Det danske samfund skal stoppe med at tage kulturelle og religiøse særhensyn – det gælder allerede fra tiden i dagtilbud og i de første skoleår. Berøringsangsten for at tage de potentielt betændte snakke med forældre, børn og særligt piger kan nemlig v…
Det danske samfund skal stoppe med at tage kulturelle og religiøse særhensyn – det gælder allerede fra tiden i dagtilbud og i de første skoleår. Berøringsangsten for at tage de potentielt betændte snakke med forældre, børn og særligt piger kan nemlig v…
Skal vi have et velfungerende sundhedsvæsen, er det afgørende ikke flere ressourcer, men derimod at politikerne stoler på dem, der har forstand på sundhedsvæsnet, nemlig læger og sygeplejersker.
Endnu engang skal vi diskutere, hvordan staten kan forbyde og tvinge sig til at give kvinder frihed.
Endnu engang skal vi diskutere, hvordan staten kan forbyde og tvinge sig til at give kvinder frihed.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes