Dagens tegning: Brugervenlig
De konservative vil finansiere skattelettelser til de rige med effektiviseringer i den offentlige sektor.
De konservative vil finansiere skattelettelser til de rige med effektiviseringer i den offentlige sektor.
Bandepakkerne er politisk populisme, men har reelt kun forrået bandemiljøet og volden. Der er behov for meget mere forebyggelse – ellers bliver problemerne kun værre og volden mere ekstrem.
Bandepakkerne er politisk populisme, men har reelt kun forrået bandemiljøet og volden. Der er behov for meget mere forebyggelse – ellers bliver problemerne kun værre og volden mere ekstrem.
Eventyret om rejsekongens muntre sexliv med de unge piger er et eventyr, Danmark har elsket at fortælle sig selv om sig selv.
Min tolerance over for den intolerance, der har præget debatten om Normstormerne, er ophørt.
Min tolerance over for den intolerance, der har præget debatten om Normstormerne, er ophørt.
Hajfiskeri er et enormt marked, og EU står for mere end en femtedel af handlen med hajer.
Regeringens forslag til ændring af offentlighedsloven handler om at beskytte politifolk, ansatte i psykiatrien og sygeplejersker. Ikke om at lukke ned for åbenheden i demokratiet.
Politikens netavis er med andre ord fyldt med den ene forvrøvlede, svulstige, selvhøjtidelige eller overfladiske overskrift efter den anden
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes