Rushdie lever, men vi trues stadig
Rabiate islamister og Xis kommunister truer med vold og undertrykkelse. Det regelbaserede samfund er under angreb.
Rabiate islamister og Xis kommunister truer med vold og undertrykkelse. Det regelbaserede samfund er under angreb.
For et menneske, der har brug for hjælp til at genfinde fodfæste i livet, er det afgørende, at kommunen står klar med den nødvendige støtte efter udskrivning fra enten indlæggelse eller ambulant behandling i psykiatrien. I dag er det uklart, hvem der h…
SARS-CoV-2, som forårsagede coronakrisen, var en ny type farlig virus. Det bliver ikke den sidste. Er vi ordentligt forberedt til næste gang?
SARS-CoV-2, som forårsagede coronakrisen, var en ny type farlig virus. Det bliver ikke den sidste. Er vi ordentligt forberedt til næste gang?
I 2021 skiftede jeg min kontorstol som projektleder ud med en tur tilbage på skolebænken som sygeplejerskestuderende. Jeg har svært ved at stå på mål for, hvorfor jeg ikke snart skifter drømmen om at være de varme hænder ud med den velkendte kontorstol…
Planens sikre vinder er finanssektoren.
Det er på høje tid, at EU sætter foden ned.
Dem, der har størst viden og er mest bekymrede over klimaforandringerne er også dem, der har det største klimaaftryk.
Temperaturen er 40, men udsigten til en kold vinter, økonomisk krise og politisk kaos får feriegæsterne til at spare på restauranten og de dyre, høje drink.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes