Politiken mener: Politikerne er blevet indhentet af egne ord
Politikere lover åbenhed, men gør det modsatte.
Politikere lover åbenhed, men gør det modsatte.
En række dystre betingelser betyder, at luften stille og roligt siver ud af en af det danske samfunds afgørende grundpiller.
Det er en skændsel, at verdenssamfundet tillader, at befolkningen i Gaza forbliver indespærret i armod og elendighed.
Bemandingen i vores daginstitutioner er så ringe, at jeg får det helt skidt, og jeg er oprigtigt nervøs for vores alle sammens børns fremtid.
Det er udfordrende nok, at min far er blevet syg med en særligt plejekrævende sygdom. Men det er urimeligt, at min mor skal blive stresset, presset og til slut syg af at blive mødt af et ufleksibelt og fordyrende kommunalt system!
Overvægt skal ikke lyse én i ansigtet og forsøge at udgøre normalen, mens man venter på 350S.
Venstre aner åbenbart ikke, hvordan en moderne markedsøkonomi hænger sammen, skriver debatredaktør Magnus Barsøe i denne Signatur.
Mange af de sociale indsatser, der oprindelig var lagt op til, blev taget ud, men folk med forstand på energi og miljø er begejstrede – og det er der belæg for, skriver den nobelprisvindende økonom Paul Krugman i denne klumme fra The New York Times. …
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes