Arbejdsmarkedet forandrer sig voldsomt. Er du klar til det?
Arbejdsmarkedet er midt i en voldsom forandring. Og det kommer til at have stor betydning både for den enkelte og for virksomhederne.
Arbejdsmarkedet er midt i en voldsom forandring. Og det kommer til at have stor betydning både for den enkelte og for virksomhederne.
Normkritik hører fint hjemme i skolen.
Normkritik hører fint hjemme i skolen.
De kommende fire år er det afgørende, at vi håndterer de kriser, der angriber os udefra og tærer på os indefra. Vi må samle Danmark, og vi må bygge bro til en stærkere, grønnere og friere fremtid, skriver Radikale Venstres folketingsgruppe og forretnin…
Hver danskers forbrug af tøj belaster klimaet med cirka 1,1 ton Co2 om året. Det tal skal ned.
Min far er en hvid, midaldrende kaukasisk mand, mens jeg er en fuldblods asiatisk kvinde. Folk skal altid lure på os, når vi en sjælden gang imellem er ude at spise.
Min far er en hvid, midaldrende kaukasisk mand, mens jeg er en fuldblods asiatisk kvinde. Folk skal altid lure på os, når vi en sjælden gang imellem er ude at spise.
Kreml jubler for anden gang over Amnesty International, der nu kritiserer Ukraines hær for at udsætte civile for fare.
Diktaturer er og bliver tilbageskridt.
Vi oplever en egenrådig og magtfuldkommen statsminister, som prioriterer lukkethed frem for åbenhed, hastværk frem for grundighed og topstyring frem for ægte inddragelse.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes