Først 14.000 kr. Og så 22.000 kr. mere: Det var den værste start på ferien, jeg kunne forestille mig
Kan det virkelig passe, at store internationale firmaer skal maksimere deres profit ved at holde kunderne for nar?
Kan det virkelig passe, at store internationale firmaer skal maksimere deres profit ved at holde kunderne for nar?
På grund af store problemer med MitID og de stigende it-krav generelt føler jeg mig kasseret af systemet og overvejer alvorligt at give min mand fuldmagt til alt. Er det det, samfundet ønsker?
Putin indgår aftale om genåbning af Ukraines korneksport, alt imens han tæppebomber udskibningshavn og kornlagre.
Vi må forlange åbenhed om Normstormerne. Det er det bedste værn mod indoktrinering og autoritære tanker.
Mette Frederiksen er taget på ferie, mens voldsomt kritiserede embedsmænd stadig tuller rundt på Slotsholmen. Samtidig bliver Prehn siddende, trods mildest talt ufin omgang med ministerkortet.
Mette Frederiksen er taget på ferie, mens voldsomt kritiserede embedsmænd stadig tuller rundt på Slotsholmen. Samtidig bliver Prehn siddende, trods mildest talt ufin omgang med ministerkortet.
Der sker en revolution i Danmark, hvor flere og flere tager afstand fra kønnede udtryk. I Østasien trives mande- og kvindesprog.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes