Israels skandaløse drab på et palæstinensisk medieikon må ikke glemmes
Det er to måneder siden, at den palæstinensiske journalist Shireen Abu Aqela blev skudt. Det var en skændsel, som må huskes.
Det er to måneder siden, at den palæstinensiske journalist Shireen Abu Aqela blev skudt. Det var en skændsel, som må huskes.
Førende forskere advarer nu om, at Indien hurtigt bevæger sig mod folkedrab.
Naturgas er et fossilt brændsel. Og på ingen måde grønt.
Jeg føler mig som psykisk syg igennem mange år ramt af den tone, der figurerer i medier og i debatten lige nu. Det er på ingen måde alle psykisk syge eller skizofrene, der er farlige for andre.
Jeg føler mig som psykisk syg igennem mange år ramt af den tone, der figurerer i medier og i debatten lige nu. Det er på ingen måde alle psykisk syge eller skizofrene, der er farlige for andre.
Uddannelsesvalg er en bombe under velfærden.
De danske kolonihaveforeninger er blevet arnested for alskens ulovligheder.
Man bliver ædt op af dårlig samvittighed og et ønske om at hjælpe folk i et system, der vakler mod afgrunden.
Prins Charles, briternes kommende konge, udfordrer illusionen om det politisk neutrale kongehus.
Jeg har selv teenagebørn, og deres generations forståelse for og helt naturlige accept af andre menneskers måde at indrette sig og leve på, er hestehoveder foran min egen generation. Kampen for at bekæmpe diskrimination af minoriteter af alle slags er …
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes