Magnus Barsøe: Vreden ulmer i Støjbergs lyseblå Danmark
Vi har en demokratisk forpligtelse til at lytte til det, der ligner et lyseblåt politisk oprør fra provinsen
Vi har en demokratisk forpligtelse til at lytte til det, der ligner et lyseblåt politisk oprør fra provinsen
Der er mindst to argumenter for at øge andelen af kilder med ikkevestlig baggrund i nyhedsdækningen.
Medieforligets kulturbidrag på 6 procent til danske film og tv-serier giver god mening.
EU skal skrue ned for unionsambitionerne, hvis der skal være plads til Ukraine, mener den slovakiske professor Štefan Auer.
Det er en urimelig og polariserende anklage, som er ubegrundet. Det er kun godt, at statsministeren har taget magten tilbage fra Finansministeriet. Medierne burde ikke være medløbere i kritikken.
Jeg scorede nemme points, da jeg var journalist og skrev klummer og havde mit billede i avisen. Nu er jeg mest bare hende læreren i det der virkelig kedelige og svære forløb på andet semester af pædagoguddannelsen. Jeg føler mig meget, meget heldig.
Jeg scorede nemme points, da jeg var journalist og skrev klummer og havde mit billede i avisen. Nu er jeg mest bare hende læreren i det der virkelig kedelige og svære forløb på andet semester af pædagoguddannelsen. Jeg føler mig meget, meget heldig.
Forfængelighed er ikke en dødssynd, men et fængsel, og du kan ikke slippe ud. Uanset om du er statsminister, departementschef eller forfatter med skæve tænder.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes