Omsorgsmedhjælper: Flere års venten og søgen har været forudsætningen for, at jeg overhovedet har været i stand til at studere
Hvis du begynder at studere uden at kende dig selv, risikerer du at lade dit studie ødelægge din uddannelse.
Hvis du begynder at studere uden at kende dig selv, risikerer du at lade dit studie ødelægge din uddannelse.
Belgien, Danmark, Holland og Tyskland underskrev onsdag en stor aftale om at tidoble kapaciteten af vindenergi i Nordsøen over de næste 30 år.
Vi er for dårlige til at passe på bestøverne og nedbryderne i naturen. Det kan blive en trussel på længere sigt. Men alle kan faktisk gøre noget for at hjælpe.
Min arbejdsgiver og jeg bøvler løbende med skattemyndighederne, fordi jeg bor i Danmark, men arbejder i Sverige. Var jeg privatansat, ville problemerne ikke eksistere.
Min arbejdsgiver og jeg bøvler løbende med skattemyndighederne, fordi jeg bor i Danmark, men arbejder i Sverige. Var jeg privatansat, ville problemerne ikke eksistere.
Presserende problemer som klimakrise, voksende ulighed, oprustning og krig tårner sig op. Alligevel er alle medierne dybt optaget af konflikten i studiekredsen.
Hvorfor prioriterer vi ikke psykiatrien som amputationssagen?
Hvorfor prioriterer vi ikke psykiatrien som amputationssagen?
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes