Debat
Selvfølgelig skal der indføres kvoter for, hvor meget den enkelte person må flyve
Vi er alle nogle dovne bananer. Derfor skal vi finde sammen i et fælles overjeg, som kæmper mod klimakatastrofen. Det er ikke totalitaristisk at lave regler, der begrænser menneskers klimaskadelige handlinger. Det er tværtimod vores eneste vej frem.
Lad os bruge de værktøjer, som er ved at gøre Norge røgfrit. Og det er ikke kun høje priser
Debatten om rygning er ofte misforstået, og mange glemmer en afgørende vej til flere røgfrie danskere.
Blev vores gastro-revolution lige bombet fire årtier tilbage på to måneder?
De sidste 20 år har vi skålet for den store gastro-revolution, men samtidig er vi blevet elendige til at lave mad derhjemme. Det hævner sig nu.
Han hyldes som profet på nazistiske hjemmesider og var sponsor for Trump. Men hvem er Peter Thiel egentlig?
Peter Thiel er Silicon Valleys mest succesrige investor og støttede Donald Trump økonomisk. Men hvad er Peter Thiels egentlige vision for USA? Kan man tale om’ thielologi’ som en ny retning i amerikansk politik?
»Virkede mit blær, eller skal jeg skrue op? Eller skal jeg måske skrue ned, så jeg ikke overshiner de etniske danskere?«
Jeg er 19 år gammel og har egentlig altid tænkt på mig selv som dansker. Men sådan er det desværre ikke længere.
Når folk spørger, hvor jeg er fra, er jeg udmærket klar over, hvad de mener, men hver gang er svaret: »Jeg er fra Sorø«
Jeg er 19 år gammel og har egentlig altid tænkt på mig selv som dansker. Men sådan er det desværre ikke længere.
Dagens tegning: For Nick er en af vor egne
Nick Hækkerup om sit jobskifte: Det er ikke politik, der skubber, det er arbejdet i Bryggeriforeningen, der trækker.